Monday 10 June 2013

BINGOSPA Sól do stóp.

Witam, dzis chcialam napisac krotka recenzje na temat jednego kosmetyku, ktory dostalam od kolezanki do przetestowania:) mowa tu o soli do stop z firmy BingoSpa. Marta spadla mi z nieba z tego typu kosmetykiem  bo ja mialam w planie kupic cos podobnego tylko nie mialam czasu zeby wybrac sie na zakupy. Moja obecna praca, ktora wymaga duzo chodzenia;P powoduje, ze moje stopy sa w okropnej kondycji. Sucha skora, stwardnialy naskorek, odciski, to wszystko zawdzieczam swojej pracy niestety:( No nic przejdzmy do rzeczy. Produkt firmy BingoSpa ma za zadanie likwidowac opuchlizne i obrzeki. Zawiera octowian glinu, siarczan magnezu, tlenek cynku oraz wyciagi z lawendy lekarskiej, rumianku, krwawnika i szalwii. Wg producenta dziala ona lagodzaco na opuchlizne i obrzeki, odswieza i tonizuje oraz zmiekcza naskorek. Tak wyglada ponizej ten produkt:
Moja odczucia po uzyciu tego kosmetyku. Jestem z niego bardzo zadowolona. Juz po kilku uzyciach tego produktu moja skora na stopach stala sie bardziej miekka a  z uzyciem dodatkowo tarki do stop pozbylam sie tego nieprzyjemnego w dotyku stwardnialego naskorka na pietach. Zapach akurat srednio mi sie podoba ale nie jest on znowu jakos bardzo nieprzyjemny:) Do tego wydaje mi sie, ze produkt jest dosyc wydajny bo uzylam go pare razy a nie ubylo mi go zbyt duzo. Smialo moge polecic ten produkt osobom, ktore maja podobne problemy ze swoimi stopami:) Ja az z ciekawosci zagladnelam sobie na stronke firmy BingoSpa i juz upatrzylam pare produktow, ktore chetnie wyprobowalabym:) do nastepnego..:)

Pozdrawiam xoxo

No comments:

Post a Comment