Tuesday 26 March 2013

SALE >> RI

Hej Dziewczyny, niedawno wrocilam z college'u i jestem padnieta, ale jeszcze przed snem chcialam Wam wrzucic taki krociutki post z moich dzisiejszych, bardzo malych zakupow w River Island. Ze wzgledu na to, ze w sklepach jak i online jest teraz wyprzedaz, wybralam sie do naszego miejscowego sklepu RI. Z ubran srednio mi sie cos podobalo. Nie znalazlam ani jednej rzeczy ktora powalilaby mnie z nog. Natomiast jesli chodzi o buty lub akcesoria to kupilabym o wiele wiecej. No nic, przejde do tego co ja kupilam i mozecie to zobaczyc na zdjeciu ponizej:


Sa to AZ trzy rzeczy:P tak wiem, to zadne szalenstwo zakupowe ale jakos weny do zakupow dzisiaj tez nie mialam..Czy jestem zadowolona z zakupu? nie calkowicie... portfel napewno idzie do zwrotu. Podoba mi sie , wszystko z nim bylo ok ale jak powkladalam do niego karty (tylko to sie miesci pomimo wielkosci) co chwile mi sie odpinal. Z czapki jestem bardzo zadowolona, jest ona z nowej kolekcji i mysle nad zakupem innego koloru:) a nad torebka sie zastanawiam. Jest ladna, ale do konca nie wiem czy ja chce..moze jutro mi sie bardzo spodoba:P kobieta zmienna jest wiec zoabczymy...:)

do nastepnego, Dobranoc <3 :)

1 comment:

  1. Mam taki portfel tylko czarny :) zresztÄ… od Ciebie

    ReplyDelete