Wednesday 23 January 2013

Kosmetyczne słodkości :)

Cześć dziewczyny!
Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję kosmetyków pielęgnacyjnych jak i również do makijażu firmy Soap and Glory, które są dostępne w UK. Już od dłuższego czasu zastanawiałam się nad ich kupnem ale zawsze powstrzymywała mnie ich cena bo nie należą do najtańszych oraz ich duże opakowania bo jeśli nigdy wcześniej nie uzywałam jakiegoś kosmetyku to duża pojemność jest sporym ryzkiem jeśli dany produkt nie przypadnie nam do gustu bądź nie będziemy mogły używać ich z innych powodów. W końcu stało się! w okresie przedświatecznym kiedy były w sklepach różnego rodzaju promocje w trakcie buszowania w drogeriach natknęłam się na ogromny kuferek wypełniony tymi o to kosmetykami:) Cena była dość atrakcyjna więc skusiłam się na jego zakup. Pomyslałam raz się żyje a jeśli się nie sprawdzą oddam je chociażby siostrze:)
Tak wyglądał wspomniany przeze mnie wyżej kuferek:
a o to jego zawartość po rozpakowaniu:

Co znajduje się w tym kuferku? A więc, Masło do ciała 300ml, cukrowy peeling do ciała 300ml, zel pod prysznic 500ml, brzoskwiniowy płyn do mycia twarzy 200ml, mleczko do ciała 500ml, krem do rąk 125ml, krem do stóp 125ml, tusz do rzęs 10ml oraz błyszczyk do ust 7ml. W zestawie znajdowały się również kupony znizkowe na zakup produktów z tej firmy.

...co sądzę o tym zestawie? Napewno wrażenie zrobił na mnie wygląd kosmetyków. Piękne opakowania, bardzo kobiece i do tego ten kuferek w kolorze różowym. Minus ich jest taki, że dostaję oczopląsu kiedy czytam ich etykiety, nie wiem od czego zacząć ponieważ jest tam za dużo wszystkiego. Pachną cudnie, przesłodkie zapachy i bardzo intensywne jednak nie każdemu mogą one odpowiadać. Myślę też, że dla osób ze skłonnością do alergii bądź wrażliwej skóry mogą sie nie sprawdzić i może dojść do podrażnień skóry. Produkty długo utrzymują nawilżenie na skórze co jest dużym plusem. Krem do rąk i krem do stóp bardzo dobrze zmiekczają naskórek. Jedynie co nie sprawdziły się dla mnie dwa kosmetyki: Tusz i błyszczyk ponieważ po nałożeniu błyszczyka poczułam dziwne i nieprzyjemne mrowienie i coś co powoduje jakby usta miały zaraz spuchnąć, a tusz który ma super pogrubiać rzęsy jak dla mnie pogrubia je bardzo delikatnie a nie tak jak obiecuje nam producent. To tyle jeśli chodzi o kosmetyki Soap and Glory:) poniżej możecie zobaczyć zdjęcia kazdego produktu z osobna.

Masło do ciała 300ml

Cukrowy peeling do ciała 300ml

Mleczko do ciała 500ml

Żel pod prysznic 500ml

Żel do mycia twarzy 200ml

Krem do rąk 125ml

Krem do stóp 125ml

błyszczyk do ust 7ml i tusz do rzęs 10ml



POZDRAWIAM:))








No comments:

Post a Comment